torsdag, november 01, 2007

Opositionella transaktioner!

Att leva och bara gå omkring och hoppas på att något ska hända är inte att leva... nej, jag återvänder till mig själv och lever här och nu istället för att leva för sen och kanske!

Ibland måste man säga bye, bye...

Och det har vi ju pratat om tidigare... ett bye, bye kan få själen att skratta rätt rejält... om det görs vid rätt tillfälle vill säga... och jag vet ju innerst inne att jag är född till att skratta... hejdlöst!

Etiketter:

2 Comments:

Blogger rigg said...

Ja du har helt rätt, fast jag gör det ofta - för ofta!

torsdag, november 01, 2007 9:05:00 em  
Blogger Maria said...

Rigg: Jag vet... jag gör det emellanåt jag med - men nu är det slut på det... i vissa fall!

fredag, november 02, 2007 4:14:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter