söndag, januari 27, 2008

När shiten känns som värst!


Danzig - Am I Demon

Spacklet skiter sig hela tiden... det börjar bli för mörkt för att kunna se riktigt bra... det smular och klumpar sig... man blir rejält trött och förbannad... sur och ilsk.... jag börjar ångra att jag ens börjat renovera hallen... jag pratar med mig själv och en monolog om att sälja lägenheten i befintligt skick börjar urarta totalt - det är inga vackra ord som sprider sig likt taggtrådsbollar här hemma...

DÅ plötsligt... dånar Danzig ur högtalarna... och livet blir helt plötsligt rosenskimrande igen... lite HUH!!! straight from the CROUCH är ibland vad som behövs! Tack gulliga Glenn för din charmiga snedlugg och din härliga stämma, du räddade mig ikväll ska du veta - sötnos!!!

Etiketter: ,

3 Comments:

Blogger Ulrica said...

Fy f-n va bra!!! Nu har jag energi att ger järnet på jobbet! Tack ska du ha Maria! Du ska se att du grejjar spacklingen, men det är ett styvt jobb. Heja, heja!

måndag, januari 28, 2008 9:54:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Du kanske längtar lite grann efter Mamma med stort M?.
pk.

måndag, januari 28, 2008 10:44:00 fm  
Blogger Maria said...

Ulrica: Visst är Danzig bra!!!

Pappa: Ja, lite sällskap hade varit av största förnöjsamhet! puss!

måndag, januari 28, 2008 12:18:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter