onsdag, februari 20, 2008

Åååååhhhååå...

Jag äro med er igen... mitt internääät fungerar igen tack vare ett hönsnät som skickades mig av en lurvig och flurig frisyr vid namn Stella Sweden - tack kära kära du... tänk vad lite hönsanät kan göra för att livet ska livas upp en aningens för en annan flurig firsyrägarinna i rött! Jag skiiiter blanka fan i internääätet och kör raka rör med hönsanääätet i 1000 knyck från och med nu!

Jag tror jag måste göra en humörsväng och skriva något bitigt igen... se nästa inlägg i debatten... dvs inlägget jag gör här ovan i nästa lilla utbrott!

Ååååhååå vad jag är glad... men tyvärr har jag lite annat som jag är lite sorgmodig över... så - jag måste skriva något bitigt... också... mest bara för att det måste ut någonting någonstans just nu... !

2 Comments:

Blogger stella sweden said...

Your velcamm! Såååå...du gillade min nya "aj vad fan hände nu då namnbyte" så pass att du var tvungen att ha med det i rödaste purpur?
Jahapp! Sweden väääger tungt!

Och det andra, som väl ÄR det andra...
Baby, baby ut med det bara, håll inte tillbaka dig själv. Du är allt du har...jag bistår med lite....spottt...frääässs...
väääseliväs...???

torsdag, februari 21, 2008 10:34:00 fm  
Blogger Maria said...

... hick och härkel... huh!

torsdag, februari 21, 2008 11:43:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter