måndag, februari 25, 2008

Oui - Oui - Oui!!!

Jag ska åka till Paris... !

8 Comments:

Blogger Lotta said...

Oh la la, mon petit chien :)

måndag, februari 25, 2008 6:00:00 em  
Blogger stationsvakt@gmail.com said...

Grattis! Utrusta dig med en pain riche, en basker och en randig tröja. :-)

måndag, februari 25, 2008 6:00:00 em  
Blogger stella sweden said...

Grattis järrtat!!!
Fransmännen är snäppet värre skogstokiga än italienarna när det gäller rödburriga kvinnor...soo...bormmaskinen i bakfickan! Baby!

måndag, februari 25, 2008 7:09:00 em  
Blogger Maria said...

Lotta: Wau Wau!!!

Johnny: Och Proust alla böcker under den andra armen ocn en påmålad mustasch samt sminkad till mimartist!!!

Stella: Jag har redan skällt ut en fräck italienare i Florens och en inkompetent fransman i informationsdisken på Louvren - utan borrmaskin... jag rrrryyyyser när jag tänker på vad en borrmaskin kan göra för intryck på de frrranska mmmmännen.... jag är på... jag är GRRRRRRRRR - VOFFF, kom och plocka, I dooo want you to!!!

måndag, februari 25, 2008 9:45:00 em  
Blogger rigg said...

men du hinner väl klämma ur dig en slemmig 80-talsnominering före det va?

måndag, februari 25, 2008 10:36:00 em  
Blogger Maria said...

Rigg: Ouiii, absolument! Datum för resan är inte bestämt ännu... det kanske inte blir av förrän i juni... men allt annat är bestämt - att vi ska åka alltså!!!

tisdag, februari 26, 2008 6:43:00 fm  
Blogger Stina said...

Oh yes! Eller... mais oui disdonc alors bien si! on y va tout de suite ou plutôt en juin!

tisdag, februari 26, 2008 3:21:00 em  
Blogger Maria said...

Stina: Absoluuut! Un frrroooomage oh la la!

tisdag, februari 26, 2008 3:31:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter