tisdag, april 15, 2008

Ursäkta mig så otroooligt mycket,

... min bäste herre, men jag tror på humanism och ödmjukhet och jag VILL betala skatt som i sin tur bör gå till bla sjukvård och sådant som kan hjälpa mig och mina medmänniskor när det kniper på det ena eller andra sättet - däremot vill jag öronmärka mitt skattebidrag så att det ICKE skall gå till SÄPO samt DIN städning hemmavid!!!

Adresserat till oretorisk ministerfjant med löjlig bikerhästsvans och numera små gödgrisrunda äppelkinder

Etiketter:

3 Comments:

Blogger stella sweden said...

..vi får väl hoppas på att hanfjanten läser det här dårå!

tisdag, april 15, 2008 9:50:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Bra rutet min dotter.
Kram.

tisdag, april 15, 2008 10:53:00 fm  
Blogger Maria said...

Stella: Japp!!!

Pappa: Tack!!!


... man blir som förbannad...

tisdag, april 15, 2008 1:53:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter