tisdag, juni 03, 2008

Tyyypiskt!

Japp!
Då blev man förkyld alltså... det lackar mot sommar och semester... och DÅ passar jag på! Det är så mysigt att ligga hemma och snora när det är ca 30 grader varmt ute... man missar en kompislunch... man missar en avdelningspicnic... man kanske missar en middagspicnic med grannen imorgon... man kanske missar en disputationsfest på fredag... man kanske missar hela livet nu... idag... när jag ligger här i soffan och snörvlar...

Japp!

God timing... som alltid!

Etiketter:

6 Comments:

Blogger stationsvakt@gmail.com said...

Man missar också en massa skadlig solstrålning. Så kan du tänka.

tisdag, juni 03, 2008 8:28:00 fm  
Blogger Maria said...

Johnny: Du, min ljuva trudilutt, vet alltid vad jag behöver höra!

tisdag, juni 03, 2008 8:46:00 fm  
Blogger Stina said...

Inte hela livet vet du vad. kanske en picnick men det kan vi göra om. Krya på sig!

tisdag, juni 03, 2008 1:19:00 em  
Blogger Ulrica said...

nej, nej, nej inte missa mitt kalas. Jag frammanar alla immunförsvarsgudar att friskna till dig!!! Krya på dig kära vän!!

tisdag, juni 03, 2008 1:51:00 em  
Anonymous Anonym said...

många som är förkylda nu, jag har precis blivit frisk..

tisdag, juni 03, 2008 11:30:00 em  
Blogger Maria said...

Stina: Nej, inte hela livet... men det känns så när solen skiner och ALLA ANDRA umgås och har trevligt ute i varma sommarkvällen!

Ulrica: Tusen miljoner tack kära älskade du... jag kämpar på och utgår helt frankt att jag är frisk på fredag!!!

onsdag, juni 04, 2008 10:41:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter