torsdag, augusti 21, 2008

Bad, BAD coiffureday för Fjompen!



Det blev en dålig hårdag för marsvinet Fjompen... jag råkade schamponera OCH balsamera det lilla pälsverket - DET var dåligt för Fjompens päls! Vidare körde jag med fönen på högsta effekt och liiite, liiiiite för varmt - DET var dåligt för Fjompens päls! Behöver jag förtälja er att Fjompens päls INTE samsas vidare väl med hårmousse och att papiljotterna trilskades... nej... men jag gör'et ändå - för DET var absolut inte bra för Fjompens päls det heller! Nu blir jag tvungen att sticka en liten, liten men varm tröja till Fjompen... så han ska slippa frysa... eftersom vi var tvungna att klippa Fjompens päls väldigt, väääldigt kort!

... oj då... stackars Fjompen... det var inte riktigt meningen... han kommer nog aldrig mer att ställa upp som coiffuremodell...

Etiketter:

2 Comments:

Blogger stella sweden said...

Men det begriper väl den stackars lille Fjompen att du gjorde ditt allra bästa!
Meeeer kan väl ingen begära!

torsdag, augusti 21, 2008 8:45:00 em  
Blogger Maria said...

Stella: Nog begrep han det, den lille Fjompen... och han hade den goda smaken att inte klaga på mitt idoga arbete... DET ska han ha en eloge för - jag stickar en mössa till'en också!

torsdag, augusti 21, 2008 9:00:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter