fredag, augusti 15, 2008

Hur svårt kan det vara att få tag på en skiva av Adrian Borlands The Sound... ?


The Sound - Dreams then Plans

Vissa skivor tar det nästan 25 år innan man kan lägga tassarna på dem! Så är det med Adrian Borlands och The Sounds... varför kan man undra... svårt att få tag på helt enkelt! Jag ville ha skivan med låtarna Dreams then Plans, Golden Soldier och Counting the Days... från ep Shock of Daylight från 1984... men försök få tag på den ni! Igår fick jag dubletten Shock by Daylight/Heads and Heart på ett usb-minne... så ni förstår att lyckan är om inte total, så otroligt förtjusande... lyssnar på låtarna och blir 17 år gammal igen! Hmmm... konstigt... det här skrev jag den 29 september förra året - då var jag också här i de mörka skogarna på gränsen till dalarna...

Tack Pelle för att du tjyvtankade ner den åt mig... en lady som jag får absolut inte smutsa ner fingrarna på dylika ställen... det vore ju rent kriminellt å min ära!

Etiketter:


eXTReMe Tracker
website counter