tisdag, augusti 12, 2008

Näe... jag är ledsen...

... jag fixar inte att lägga ett schema på 7 personer... jag vete sjutton var logiken ligger... jag fattar noll... kommer inte ihåg hur jag gjorde sist!? Hur gör man??? 7 personer på 5 timmar, förmiddag eller eftermiddag... måndagar, tisdagar och var tredje fredag... näe... jag kan inte!

Alla som ingår i mitt team får helt enkelt jobba som de själva vill!!! Bara de är här och gör något så är jag nöjd... vi jobbar utan schema i höst... så får det bli... kan hända att jag jobbar hemifrån också... från sängen... framför nya tv'n... rödhårig och flurhårig i coiffuren... blängandes på Audrey Hepburn, Gary Cooper och Michael Caine... jag håller mig helt enkelt borta från det här plejset... det gör förmodligen varken till eller från i det här läget!

Etiketter:

4 Comments:

Blogger Peace in mind said...

Ditt höstlöfte verkar hålla i sig, så snällt och omtänksamt att skita i schema. Låt folket jobba som det vill, ta ansvar för att det reder sig. Är det inte det man testat i vården, och som fallit så väl ut? Hälsa fr mig om nån har mage att klaga...

Och det allra snällaste är väl om lilla du stannar i sängen och kollar braiga filmer istället för att gå till jobbet och röra till allt?

tisdag, augusti 12, 2008 11:39:00 em  
Blogger Maria said...

Anna: Du har så rätt... och ändå sitter jag här nu igen... med ett tomt schema framför mig... det värsta är att jag är så tjurigt envis att fixa iordning saker och ting - ibland!

onsdag, augusti 13, 2008 9:21:00 fm  
Blogger stella sweden said...

Järtatt...jag veeet hur det är du...personalen har fått sina jävla shceman på söndan på hur de ska jobba nästkommande vecka...men ibland så har det knitit till sig totalt o jag har bara lyckats fixa shcema för ett par dar...o sagt att "jag återkommer"...

Du ääär en tjurig rödflurrig lady!

Men det har du rätt o va!

This I know!

onsdag, augusti 13, 2008 10:24:00 em  
Blogger Maria said...

Stella: Hell Yes!!!

torsdag, augusti 14, 2008 9:37:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter