fredag, augusti 08, 2008

Vilken är din största skämslåt???

Fick uppslaget genom en kommentar hos Johnny... och min skämslåt... hmmm... vilken kan det vara... det finns sååå många låtar... men jag skäms knappt för någon låt idag, nej, jag står för dem alla... så.. låt mig fundera ett tag!

Men, vilken är din skämslåt???

Update:
Jodå, jodå... håll i hatten för nu har jag kommit på min största skämslåt:



Flamingokvintetten - Jag går i en dröm och låtsas från 1974, det är för övrigt en cover på The Platters stora hit The Great Pretender från 1955. Det är en jättebra låt, men i Flamingokvintettens version så är det bara så mycket 1974 som det bara kan bli! Jag har till och med köpt den på iTunes - AND I LOOOVE IT... SO SUE ME!!!

Etiketter:

7 Comments:

Blogger Peace in mind said...

Tar det som en utmaning. Tack!

fredag, augusti 08, 2008 8:13:00 em  
Blogger Maria said...

Anna: Spännande, spännande!!!

lördag, augusti 09, 2008 10:33:00 fm  
Blogger Maria said...

Anna: Shame on you - panflöjt!!!???

lördag, augusti 09, 2008 10:49:00 fm  
Blogger Peace in mind said...

Jag vet, ingen skam i kroppen...

lördag, augusti 09, 2008 1:53:00 em  
Blogger Maria said...

Anna: Bra! Det är det sköna med att bli äldre...

lördag, augusti 09, 2008 9:28:00 em  
Blogger stella sweden said...

Tror jag tar åt mig också...imorrn kanske..men du..grejen är att DEN bilden av sööööta flamingosarna hade jag på min blogg för typ ett år sen...letade..men bestämde mig för att jag inte ORKADE leta efter några bläddr...

lördag, augusti 09, 2008 11:31:00 em  
Blogger Maria said...

Stella: Ja, de är sååå söta i de kolorerade kostymerna... som små kolibris ryttlande ovan ett honungsbo...

söndag, augusti 10, 2008 10:27:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter