lördag, augusti 09, 2008

Ett problem som dyker upp...



... när man renoverar ett rum... är att de andra rummen inte längre matchar... man måste göra om även där... köket... vardargsrummet... sovrummet... osv! Vardagsrummet måste nu målas om och det helt i vitt... och den här guldtapeten med körsbärsblommor tror jag bestämt ska in i sovkammaren - kanske - jag måste nog ångra mig några gånger gällande detta först innan jag slår till! Men i köket blir det en Josef Franktapet - Vårklockor med svart bakgrund och det är bestämt å det bestämdaste!



Idag har jag fått upp två speglar... en stor'en jäkel i guldram och en annan märklig'en gjord av nio cirklar... men då jag lider av jagsvaghet, på grund av att min semester lider mot sitt slut, så var min vän Åsa tvungen att komma över och stå för både muskelkraft och intelligens... ibland är man liten... ibland är man stor... ibland är man bra mycket mindre än man till och med tror...

... bla... bla... bla... jag till och med tråkar ut mig själv just nu... jag ber så hemskt mycket om ursäkt...

... du är ursäktad...

... tack...

... varsågod... och håll käften!

Etiketter:

5 Comments:

Blogger Lotta said...

Va kul, det låter som du har värsta bästa flowen :)

lördag, augusti 09, 2008 10:31:00 em  
Blogger Maria said...

Lotta: Flow.. eller en rädsla för tanken att behöva gå tillbaka till jobbet efter 6 veckors semester...

lördag, augusti 09, 2008 10:45:00 em  
Blogger Lotta said...

Ajdå.. men då kan du ju lådsas att du tar lite semester från inredandet å "vilar" ut på jobbet.... kanske...

söndag, augusti 10, 2008 12:58:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Mamma undrar om något av krafterna kommit tillbaka, efter hårdkörningen. Innan nästa projekt på börjas vill jag gärna komma och inspektera.
Kramr och pussar.

söndag, augusti 10, 2008 9:15:00 fm  
Blogger Maria said...

Lotta: Det är exakt så jag tänker se det...

Pappa: Nja... lite... jag gör som Lotta säger, och vilar ut när jag kommer till jobbet! Inspektion bör ske inom loppet av september i såna fall! Puss o kram

söndag, augusti 10, 2008 10:26:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter