onsdag, september 17, 2008

Då har jag haft besök...

... av en agronom... och han sa att jag satt vackert... men att jag nog borde fundera på att träna lite mer... träna överhuvudtaget... försöka hitta någon träningsform som jag faktiskt tyckte var förnöjsam... för min egen skull alltså... men, jeeezus, vad skulle det vara... jag hatar all form av träning... boooring, booooring, boooooring. Vi kom fram att jag åtminstone tycker om promenader och att jag borde göra ett schema... !?

(hmmm... eller var det kanske ergonom han var... ja, ja... gonom som gonom!)

Etiketter:

4 Comments:

Blogger stella sweden said...

Varför säger han den där nomen åt dig vad du ska göra för? Sååå fräckt!

onsdag, september 17, 2008 2:04:00 em  
Blogger Maria said...

Stella: Eller hur!!! Fast det var ju jag som bjöd in honom...

onsdag, september 17, 2008 3:37:00 em  
Blogger Peace in mind said...

...och du tackade artigt för tipsen, och har redan förträngt dem?

onsdag, september 17, 2008 8:45:00 em  
Blogger Maria said...

Fru Kaos: Jajamensan! Det var precis vad han sa:

- "Om man inte gör upp ett schema, så blir det lätt så att man inte gör någonting alls!"

... och jag är en sån där vänlig typ som lyssnar och lyder... inget schema än...och näää... ingen träning! Jag är sååå duktig!

torsdag, september 18, 2008 7:04:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter