måndag, september 15, 2008

Mmmm...

... laxfyllda toppmurklor... grillade pilgrimsmusslor... frikassé på kräftstjärtar och kantareller... mmm... raggmunk med creme fraiche och rom... åååh... hjortronmousse... grillad sparris med parmesansmör... halstrade havskräftstjärtar med spenat och hasselnötsflarn... oooh... ugnstekt kalkon med rostade rotfrukter... potatis- och scharlottenslökskräm med hummer... vit chokladpudding med punsch... gräddstekt marulk med apeslinkokta morötter, majsravioli och sojacitronsås... åååh...

- JAG ÄR SÅÅÅ HUNGRRRIIIG OCH KLOCKAN ÄR INTE ENS TIIIOOO!!!

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

bakad potatis med skagenröra?

måndag, september 15, 2008 10:36:00 fm  
Blogger stella sweden said...

...halstrad oxfiletto med smörstekta alldeles nyplockade kantareller o råstekt sötpotatis...

måndag, september 15, 2008 10:58:00 fm  
Blogger Maria said...

Nättchen: + en storenjävla kardemummabulle levererad av Scott!

Stella: + en storenjävla tårtabitsjäkel levererad av dig!

PRONTO!!!

måndag, september 15, 2008 11:08:00 fm  
Blogger stella sweden said...

Ok,ok, ok...de kommer...jag mailar över den...

måndag, september 15, 2008 11:22:00 fm  
Anonymous Anonym said...

eller bara ett stilla toksvullande på tunkis? smågodis, muffins, chips, te?

måndag, september 15, 2008 8:09:00 em  
Blogger Maria said...

Stella: Tack!

Nättchen: I gott sällskap hoppas jag... gärna någon jag kan irrotera mig på ordentligt!

tisdag, september 16, 2008 6:45:00 fm  
Anonymous Anonym said...

eller bara savage garden på så hög volym att chintzgardinerna krullar sig värre än lena linderholms hår?

onsdag, september 17, 2008 10:45:00 fm  
Blogger Maria said...

Nättchen: Japp! Nu saknas mig enbart en filthatt... gärna ägd av Gösta "the one and only" Linderholm!

onsdag, september 17, 2008 10:59:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter