fredag, september 12, 2008

Godkänd medlemsansökan!


- Talkin' to me punk!!!???


I morse damp det ned ett kuvert i min brevlåda... adressaten var:
Canastaklubben
c/o Frk Maria
Lägg'et under sängen.


... ok... jyckarna har även anekterat min adress alltså... !?

Hmmm... jag tjyvkikade i kuvertet... jooo... jag ångade upp det och tjyvkikade... liiite bara... MEN HALLÅ!!! Vad hade ni gjort??? Kuvertet innehöll en godkänd medlemsansökan till Canastaklubben samt ett foto på den nya medlemen... en söt liten pricknos måste jag säga! Som specialkunskap stod att pricknosen kunde härma alla repliker ur Dirty Harry utantill!

... oooh... vilket härligt partytrick... !

Etiketter:

2 Comments:

Blogger stella sweden said...

Pass di så de inte är en förklädd rabbis! För hääär börjar de bli trångt i kläkammaren o de försöker på alla sätt o snika sig in lite här o var...o de långörona skyyyr inga som helst medel...

fredag, september 12, 2008 5:59:00 em  
Blogger Maria said...

Stella: ... det är en av medlemarna som citerar Bergmanfilmer... påstår sig ha påbrå från Fårö... kan vara en förklädd rabbis kanske???

lördag, september 13, 2008 10:39:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter