fredag, september 12, 2008

Morgonstund har guld i mund...

Jag fick precis en idé!!!
Men jag behöver några hundar med långa hängande öron... nej, nej... det är inte det där projektet med hundöron istället för bakfickor på jeans för män... mmmm... mjuuuka och leeena hundöron...

Nej! Stopp!

Ok, nu var det faktiskt en annan idé som seglade upp till ytan! Själva sinnebilden har funnits där länge, men nu känner jag ett litet miniatyrfotoprojekt växa fram... men jag är alltså behov av en hund för detta... någon som har en snäll, lugn och glad hund med hängande öron!?

Hmmm... jag vet att det finns en Saga med gula härrrliga öron där ute...

3 Comments:

Blogger Peace in mind said...

Saga anmäler sig om det vankars stooora saftiga märgben i lön...fast lugn??? Ingen garanti!

fredag, september 12, 2008 11:56:00 fm  
Blogger Maria said...

Fru Kaos: Hon kan få en rejäl märgpipa och ett glas portvin av mig!!! Hurra! Gillar hon papiljotter???

fredag, september 12, 2008 4:10:00 em  
Blogger Peace in mind said...

hon gillar allt, bara hon får ha det i munnen...

fredag, september 12, 2008 5:11:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter