torsdag, september 11, 2008

Idag har jag jobbat halvt ihjäl mig...

... mjäh... ok... kanske lite överdrivet, men jag har fått jäkligt ont i fötterna då jag knappt suttit ner och varit på språng hela dagen. Ett system kraschade igår och efterarbetet drog ut på tiden något enormt och jag blev inte klar med mitt gårdagsarbete förrän nu!

Vidare hade jag bokat in mig för massage på förmiddagen... och det gjorde så jävla ont när benen masserades att jag flera gånger morrade högljutt, hötte med näven i luften och höll på att slå massören sönder och samman... som tur är, är massören en fåtölj... en massagefåtölj!

Sen upptäckte jag en rökutveckling och hindrade därmed hela vår arbetsplats att brinna ner till grunden!

Jag har ätit en kanelbulle och Lizabeta har ätit en croissant!

Nu släcker jag ner... vattenkammar luggen, nyper fram några engelska rosor på kinderna och beger mig hemöver... inser att ännu en normal arbetsdag är slut!

Etiketter: ,

6 Comments:

Blogger stella sweden said...

Ja jävvlar...pån bara...stolen alltså! O det är det jag alltid sagt...stolar gååår inte o lita på...

torsdag, september 11, 2008 9:18:00 em  
Blogger Peace in mind said...

Vilket liv vi lever, girls...själv blev jag tvingad att se Sex and the City. Två o en halv timmes ren o skär pina...

fredag, september 12, 2008 12:24:00 fm  
Blogger Maria said...

Stella: Nä fan! Och den slutade aldrig mala på där nere!!! Nästa gång (idag) ska den få se på moppo!!!

Fru Kaos: Eller hur!!! Mitt liv är som en evig 60-talsfilm i technocolour av Tati...

fredag, september 12, 2008 7:06:00 fm  
Blogger Maria said...

... det gäller att fånga de små tillfällena här i livet... det är de som är de stora... för jagar man det stora så lär man bli grymt besviken om inte annat i själen!

fredag, september 12, 2008 7:13:00 fm  
Blogger stella sweden said...

ja jagar bara små flugjävlar...

fredag, september 12, 2008 8:08:00 em  
Blogger stella sweden said...

puss järrtatt...det har vänt sig!

fredag, september 12, 2008 8:09:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter