onsdag, september 10, 2008

Hmmm... det där klargörandet här under...

- ... var jag för snabb där Motel-Bambi... ?

- Nej, du var inte för snabb... men dina känslor är lite långsamma just nu... de är nog lite förskrämda... det är bara det!

- Men mina känslor brukar vara hypersnabba!!!

- Just det... snabba som katter på spunnet socker... men du, baby-darlin'... se detta som en utmaning... du är snabbare i hjärnan än i hjärtat just nu... tänk på det som sades igår: "Går det för långsamt - sakta ner farten!!!

- Oj... det är smart när man tänker ett varv på det...

- Japp baby-darlin'... smart!

Etiketter:

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ibland är man så långsam, så de flesta inte hänger med...
Men gäller den fysiska lagen verkligen ye ye-flickor i rosa P1800 ?

onsdag, september 10, 2008 3:59:00 em  
Blogger Maria said...

42-åringen: Nej, vi är snabba som fan eftersom vi insett att livet är kort... och vill man ha det godaste bäret så får man fan ta tillfället i akt!!!

onsdag, september 10, 2008 6:47:00 em  
Blogger Maria said...

... det gör tillfällen när man måste invänta något, sååå mycket svårare att förstå sig på!

onsdag, september 10, 2008 6:48:00 em  
Blogger Peace in mind said...

Det där med att tänka ett extra varv på saker och ting, ska ju va så bra har jag hört...men shit va svårt. Hålla huvet kallt, inte lätt alla gånger:)

onsdag, september 10, 2008 9:13:00 em  
Blogger stella sweden said...

O går det fööör snabbt så gäller det o öka farten ytterligare...har jag tänkt ibland...men så kommer Korpen o bankar huvudet i väggen på mig...ryter åt mig;
Sitt ner i båten kvinna, du har tappat en indian!!!

YoooHooo!

torsdag, september 11, 2008 1:40:00 em  
Blogger stella sweden said...

Puss på pannan!

torsdag, september 11, 2008 1:41:00 em  
Blogger Maria said...

Fru Kaos: Jag är nog duktig på både och... men jag jobbar på att tänka till ett varv till... och i andra situationer kanske inte tänka SÅ jäkla mycket!

Stella: Indianerna är viktiga för att popcornen skall poppa.... inte tappa dem på vägen!
puss!

torsdag, september 11, 2008 8:12:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter