fredag, oktober 03, 2008

Idag är en perfekt dag att ondulera en fransk vädur!


Monsieur Frou-Frou

Ska på kurs... ska lära mig hur man ondulerar hängöronen på franska vädurar! Jo, ni kommer ihåg rätt - förra gången var det en kurs i hur man ondulerar marsvin... och ni kommer säkert ihåg hur det gick med lille Fjompen (oj oj oj!)

Är det locktång som gäller... eller vanliga papiljotter... går det att permanenta... vill man ens det... ibland vill man ha rakt, ibland lockigt...


Franska vädurskaniner har mycket öra att ondulera... rulla utåt... rulla innåt... det är frågan... men kursen idag kommer att ge svar!

Adieu mon amis... vi hörs när jag befinner mig någon annanstans!

Etiketter:

6 Comments:

Blogger stella sweden said...

Faaan, jag avliiider! Sååå himla fin den där rabbisen...o jag tänker att en krullpermanent skulle verkligen vara ett måste på hann! För det är väl en hann?

fredag, oktober 03, 2008 7:53:00 em  
Blogger stella sweden said...

O så undrar jag hur det gick hos vitrockaren???

fredag, oktober 03, 2008 7:53:00 em  
Blogger stella sweden said...

Har du tagit dina piller som jag är säker på att du fick???

fredag, oktober 03, 2008 7:54:00 em  
Blogger Maria said...

Åh Stella my darling: Visst är han gullig!!! Tycker du verkligen ett pudelkrull vore passande på Monsieur Frou-Frou... ? Jag tycker nog en stor'en jäkel papiljott, rullad innåt på vardera öra... det är också vad det blev idag - need I say att Monsieur Frou-Frou blev uuurtjuuusig!!! Oh la la!

Ska till vitrockar'n nästa fredag... så tills dess så haltar jag fram genom livet! Hoppas både på intravenöst och en hel massa navelskåderi!!!

fredag, oktober 03, 2008 9:22:00 em  
Blogger Maria said...

Puss darrrling!

fredag, oktober 03, 2008 9:23:00 em  
Blogger stella sweden said...

Puuuuusssssssssssssss darling!

fredag, oktober 03, 2008 9:30:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter