fredag, november 07, 2008

Oj då...

... ännu en dag har förflutit... men nu är det fyra dagars semester...
MOT DE MÖRKA BERGSLAGSSKOOOGARNAAAAA!!!!

Vad står att finna denna gång?

Med spänning ser jag fram emot att fixa iordning ett gammalt bord som min pappa snickrade ihop på 60-talet efter svensk design... (som jag också ska bära hem sen... på tåget, ja!)

Det är tydligen snö där hemma också... det ska bli spännande att beskåda!

Vidare tänker jag tvinga min systerson att spela spel med mig... jag har gått sta' och köpt Spank The Monkey... och nu vill jag spela det med honom!!! Så det så!!!


Hmmm... ska det hinnas med någon biltur till Huggnora pappa???
Joooo, det finns alltid tid över för en biltur till Huggnora!!!

Etiketter:

7 Comments:

Blogger Peace in mind said...

Oh lovely weekend! Hoppas semestern blir finfin och att du får pulsa i lite vit fin snö:)

fredag, november 07, 2008 3:33:00 em  
Blogger stationsvakt@gmail.com said...

Hälsa Penti Varg. :-)

fredag, november 07, 2008 3:36:00 em  
Blogger Maria said...

PiM: Jaaaa, en mycket efterlängtad långhelg borta från jobbet och stockis!!! Ut på landet, i naturen och myllan... andas friskluft och spankulera runt med händerna på ryggen och titta på djuren... om man får se några vill säga!

Johnny: Will do! Om jag får se honom...

fredag, november 07, 2008 3:44:00 em  
Anonymous Anonym said...

Hugnora är alltid på tapeten.
P & K

fredag, november 07, 2008 4:29:00 em  
Blogger Stina said...

Åh, jag längtar också till skogarna! Att få andas annan luft än stadsångor. Klart du får se djur, någon liten ekorre hitar du nog att prata strunt med. Ha det skönt!

lördag, november 08, 2008 11:54:00 fm  
Blogger stella sweden said...

De är bra o hääärdande att tvinga systersöner o spela spel!

lördag, november 08, 2008 11:02:00 em  
Blogger Maria said...

Pappa: Ja, vi har alltid Huggnora...

Stina: Jag har redan umgåtts med en miljon sidensvansar... de äter äpplen och pinglar likt silverklockor alldeles utanför fönstret...

Stella: Härdande var ordet! Det behövs inte speciellt mycket övertalan heller...

söndag, november 09, 2008 9:03:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter