torsdag, december 04, 2008

Krissituation!!!

Det kändes konstigt att kliva av tunnelbanan och traska in på Hemköp på vägen hem... det konstiga är att jag inte har problem med det annars när jag planlöst hamnar där för att sedan ta en snurra inne på Åhléns också... men idag kändes det bakfram... konstigt... och nästan lite skrämmande! Är det så här jag måste göra hädanefter... ?

Nej nej nej... tänkte jag och styrde kosan hemmåt... kom fram till MIN korsning och tänkte att NU sitter det nog någon informativ lapp där personalen på MITT konsum nu förtäljer när de tänker öppna igen... typ imorgon... !!!

Men det jag får se när jag närmar mig MIN korsning där MITT konsum ligger var en horribel och skräckinjagande syn... för vid MITT konsum stod människor och försökte kika in mellan pappen som är uppsatt för fönstren... andra stod och tittade tomt på porten som om de väntade på att den skulle öppnas... medan de mest desperata stod och klöste lönlöst mot de stora fönsterrutorna!!!

Huuuuhhh... det här kommer att ta en ände med förskräckelse!!!

Ingen ny information överhuvudtaget... det är som om ingenting hänt sedan igår... MITT konsum känns som en dold krigszon där pappen döljer allt som eventuellt händer där inne... allt vi vet är att det skett något som kräver en akut och omfattande renovering... det har inte ens kommit upp någon ny information om VAD som hänt och NÄR de kan öppna igen!!!???

Nej nej nej... jag får en obehagskänsla... något har gått fel... något har gått FRUKTANSVÄRT FEL!!!

Etiketter: , ,


eXTReMe Tracker
website counter