lördag, december 13, 2008

Årets Lucia blev:

Etiketter:

4 Comments:

Blogger Simon Templar said...

Jag missade detta evenemang då jag varit ute på uppdrag! Men jag är rörd till tårar över de fantastiska luciakandidaterna!

lördag, december 13, 2008 10:21:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag tänker fortfarande att jag skulle ha vunnit...snyft...

lördag, december 13, 2008 11:48:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Icke! De var ju faktiskt StellaPellaPolaria som vart hederslucia juuu!

lördag, december 13, 2008 12:15:00 em  
Blogger Maria said...

Simon Templar: Men du underbare man med pickadollen i famn, det var banne mig inte igår! Du får försöka hänga med lite bättre även när du är ute på uppdrag! Hope to see you soon baby!

Luciella Stella: Sorry darling, men med dessa kandidater så är det svårt att ha en chans!

StellaPellaPolaria: Som hederslucia gjorde du ett hedervärt framträdande med en taxvalp utklädd till lussehund under armen... hitforslad från PiM's lilla gård i skånelandet... tres magnifique!

lördag, december 13, 2008 12:34:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter