fredag, december 12, 2008

En dag kvar...

... att påverka utgången av årets Lucia!!!

Imorgonbittida kommer många tassar att skrida fram hemma hos er som röstat! Små och stora sammetslena läppar kommer att sjunga så vackert att edra ögon kommer att tåras... och alla edra övriga minnen kommer att raderas... inget annat minne kommer att få plats i små människors hjärnor efter detta...

Men förbereden eder... och se till att schasa ut luciatåget om de börjar göra sig hemmastadda under eder säng...

En dag kvar mina vänner.... en dag kvar!

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Peace in mind said...

Jag hade en liten bonuslucia som röjde runt under sängen igår...med ett par trosor i munnen...åh, stönar jag...en dubbelsäng är för bred och för låg för att fånga in en liten glittrig lucia under:)

fredag, december 12, 2008 10:13:00 fm  
Blogger Maria said...

PiM: Har de boat in sig under sängen så är det bara att låta dem hållas... jag har ett helt gäng under min dubbelsäng... omöjligt att ens dammsuga därinunder!

fredag, december 12, 2008 10:26:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter