torsdag, februari 12, 2009

Jag ger mig själv en award - det blir bäst så!



Det haglar en massa utnämningar både här och där... hit och dit... upp och ned... snart är det oscarsgalan också... men inte tänker jag sitta här och vänta inte... nej, det är inte min stil! I bakfickan ligger en utnämning och bränner... och DEN ger jag till MIG SJÄLV!

Jag utnämner mig själv till St. Bitch the fierce, the Lady of shameless sass!

Motivering:
För det första - jag är rödhårig och det borde räcka till vilka nomineringar som helst! Jag är duktig på att bjuda mig själv på glass och körsbärsvin när jag minst anar det och minst av allt behöver det! Att Canastaklubben har valt att härbärgera hemma hos mig säger väl allt... egentligen... hmmm... att ens motivera varför jag får denna award känns överflödig... jag tar emot den med stor glädje, enorm tacksamhet och hel oljetanker ödmjukhet... så från botten av mitt hjärta - TACK!!!

Etiketter: , , , , , , , , , , ,

12 Comments:

Blogger stationsvakt@gmail.com said...

Varsågod. :-D

torsdag, februari 12, 2009 4:50:00 em  
Blogger Maria said...

Johnny: Tack kära du, för att du lade en röst på mig!!!

torsdag, februari 12, 2009 6:20:00 em  
Blogger Peace in mind said...

Du såg väl att jag också röstade? Tycker du är bäst:)

torsdag, februari 12, 2009 6:58:00 em  
Blogger Maria said...

PiM: Naturligtvis! Och tack för alla chokladpraliner du skickat till mig älskade du!

torsdag, februari 12, 2009 7:45:00 em  
Blogger stella sweden said...

..ska man rösta? Vart? Skiter i det du får min röst du röflurriga luva!

fredag, februari 13, 2009 9:16:00 em  
Blogger stella sweden said...

..har pimpim skickat chokladpraliner till dig U jag har inga fått?

fredag, februari 13, 2009 9:17:00 em  
Blogger stella sweden said...

...ok jag är ute..veeet...jag går o slänger mig i rabatten nu!

fredag, februari 13, 2009 9:17:00 em  
Blogger stella sweden said...

...den rabatt med rosbuskar!

fredag, februari 13, 2009 9:17:00 em  
Blogger stella sweden said...

...som putts!

fredag, februari 13, 2009 9:18:00 em  
Blogger Maria said...

StellaDuGudomliga: Man röstar i sinnet och minnet... SEN skickar man pralinerna hitåt!

lördag, februari 14, 2009 8:36:00 em  
Blogger stella sweden said...

..ok du får ett tjog rosachokkiladpraliner? Bra så järrtatt?

lördag, februari 14, 2009 11:50:00 em  
Blogger Maria said...

Stella: Så otrrroligt bra... jag skickar snövita praliner i en pastellfärgad silkesbeströdd ask åt ditt håll...

söndag, februari 15, 2009 9:28:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter