torsdag, april 30, 2009

DÄR tog mitt liv en ny vändning!!!



Eddie Izzard kommer till Stockholm den 19 december!!!

Hans förra stora show, Sexie, såg jag och Ulrica i London den 22 december 2006, om jag inte minns fel!!!

Ulrica bokar biljetter till oss i detta NU!!!

Jag ska åter se mitt livs stora kärlek (obesvarad naturligtvis, men endast pga att HAN inte vet om det!!!)

Mitt liv är värt att leva igen!!!

Åhåååhåååååå... så ljufveligt det är att leva... är det fågelkvitter jag hör i handväskan... ja!

Etiketter: ,

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vicken bra smak du har *L*

torsdag, april 30, 2009 2:23:00 em  
Blogger Verbal Kint said...

Härligt! Kände precis detsamma; life is worth living again! December känns dock väldigt långt bort...

fredag, maj 01, 2009 3:11:00 em  
Anonymous Stephen Graye said...

Jag har bara sett honom inspelad, med text gudskelov. Han är fantastisk, men jag behöver subtitles till honom, han är inte artikulationens poster-boy precis. Hur fixar du det live?

fredag, maj 01, 2009 8:57:00 em  
Blogger stella sweden said...

fåglarna sitter överallt U kvittrar trots sorger..de bara finns för att påminna oss om livets förgänglighet...

puss

söndag, maj 03, 2009 9:02:00 em  
Blogger Maria said...

Lasse: Självklart - man är väl Lyxbohem!!!

Verbal Kint: Så utomordentligt trevligt att höra! December är precis där det hör hemma... så som det ska vara!

Stephen: Man missar litepoänger här och där, men då köper man dvdn!!!

StellaBaby: Fågelkvittret är till för dig denna vår... allt kvitter är för din skull!!!

Puss!
Ta hand om dig extra mycket just nu! Tänker på dig!

måndag, maj 04, 2009 10:37:00 fm  
Anonymous Anonym said...

*L* just det, så var det ju.
Har haft allvarliga diskussioner med min käresta, att jag nog skulle passa att lulla hemma och måla lite här och där, så jag ska nog följa ditt exempel ;)

måndag, maj 04, 2009 6:34:00 em  
Blogger Maria said...

Lasse: Mina exempel är för övrigt nästan alltid exemplariska att följa...

tisdag, maj 05, 2009 10:44:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter