onsdag, april 29, 2009

Den här grissjukan som kreti och pleti skanderar om...

... är det verkligen något att oroa sig för... egentligen... ? Jooo, jag vet att du vaknar mitt i nattmössan, badande i svett, Stimpan, samtidigt som du lägger till "grissjuka" på din lista för stora orosmoment i din omedelbara närhet (vilket jag finner oerhört rörande)... men själv vägrar jag acceptera grissjukan tillika de där fåniga blåa munskydden som snabbt åker fram på hela befolkningar så fort någon nyser... och jag vill bara tillägga att jag vägrar blå munskydd lika mycket som jag vägrar gå runt med plasttossor på lägenhetsvisningar!!!

Jag säger NEJ till grissjukan helt enkelt - inget att snacka om, och lägenhetsvisningar är inget jag ens sysslar med för tillfället! Sen tycker jag att det är så urbota idiotiskt korkat att köttindustrin, vilken jag själv anser vara Belzebub-himselfs påfund, är missnöjda med namnet på flunsan... ("det påååverkar deras anseende neeegatiiivt!") nu är det tyvärr så att detta är grisarnas variant av vinterkräksjukan - jeeezus, låt dem åtminstone få vara sjuka med hedern i behåll!!! (punkt!)

GRISAR!!! I LOOOVE YOU!!!

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Stina said...

Så du menar att jag inte ska ta på mig munskyddet i Paris då? När vi flanerar på Champs Elysée?

onsdag, april 29, 2009 5:14:00 em  
Blogger Maria said...

Stina: Jaaa, lämna det hemma!!! Låtom oss leva lite på the edge när vi är där!!! Sitta på restaruranger och barer till sena timmen... typ kl 22.30!!!

torsdag, april 30, 2009 10:01:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter