måndag, april 27, 2009

Och det värsta är:

... att man måste vara uppkopplad på sin lilla grisdator hemma när man kontaktar lilla norton... eftersom man bara kan chatta... eller ringa på ett telefonnummer man får när man fyllt i en liten blankett via deras hemsida - i realtid alltså!!! Allt jag vill göra är att skicka iväg ett litet mejl och fråga vad jag ska göra... och sen har jag glömt plånboken hemma idag... näe... jag ork int...

Jag blir fullkomligt toookig!!! På riktigt alltså!!!

Etiketter:

6 Comments:

Anonymous syster said...

Ta det lugnt det är bara att försöka gilla läget
Kram syster

måndag, april 27, 2009 12:05:00 em  
Blogger Maria said...

Kära syster: Jooo jag vet... men man blir lite tokig först... innan man gillar läget! NU gillar jag läget gällande plånboken för den har jag åkt hem och hämtat... bara Nortonaffären kvar!!!
puss o kram

måndag, april 27, 2009 1:50:00 em  
Anonymous Stephen Graye said...

Men virusprogrammet fungerar väl ändå va? Det är bara uppdateringar som inte fungerar, om jag minns rätt. Och hur ofta får man de senaste virusen? Man är oftast omodern i sina angrepp...

tisdag, april 28, 2009 1:50:00 em  
Blogger Maria said...

Stephen: Jo, det påstår att det fungerar som det ska... men jag är skeptisk... jag misstänker hela tiden att det sitter ett gäng it-huliganer som vill åt min dator... Jag har chattat med supporten igen och allt jag kan göra är att vänta... på att pengarna kommer in på deras konto!!!

tisdag, april 28, 2009 3:23:00 em  
Anonymous Stephen Graye said...

I värsta fall kan du köra med ett gratisprogram så länge, om du orkar installera och avinstallera in absurdum. AVG kör jag med själv och vad jag vet ligger inga nakenbilder på mig ute på nätet ännu (thank God, pustar världen)

tisdag, april 28, 2009 4:02:00 em  
Blogger Maria said...

Stephen: Var i valet och kvalet att antingen förnya eller fixa en gratisvariant... orkar inte hålla på att svettas om något börjar krångla... är det priset man måste betala när man använder gratisprogram - med nakenbilder på sig själv??? DÅ kan jag lova att jag INTE skaffar gratistjingeling till min dator!!! Här är kläderna på och alla knappar knäppta!!!

onsdag, april 29, 2009 11:56:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter