fredag, april 24, 2009

Sir Steven McQueen pratar på om sin favoritartikel på apoteket:


Sir Steven McQueen med välpomerad nos!

- Jag är väldigt förtjust i apotekets utbud... tops... morrhårsvax och hårpomada är sådant jag införskaffar när jag vill festa till det lite... och måste jag välja EN artikel, så blir det hårpomadan! Jag lider av sådan flurrig päls förstår du, men det kan apotekets lavendelpomada råda bot på... sanna mina ord! Det är endast naturliga nötoljor, fruktvaxer och lavendel specialimporterrad från Prrråvance av ingen annan än Lena Linderholm och som en liten extra karamell får man med ett sånghäfte med Gösta Linderholms låtar!

Jag bara tar en klutt pomada mellan mina framtassar och gnider in det i ansiktet... och resultatet ser ni ju - elegant som Cary Grant om jag själv får säga! På minussidan får man räkna med att monokeln lätt glider iväg...

Kom ihåg att topsa öronen regelbundet och lyssna på jazz... cool jazz... jag snackar Be-Bop mina vänner! Adieu!

Etiketter:


eXTReMe Tracker
website counter