måndag, april 27, 2009

Outcast!

... jag försöker uppdatera mitt jävla nortonantivirus på datorhelvetet hemma!!!

HUR DET GÅR???!!!

ÅT HELVETE!!!

VAD ÄR PROBLEMET???

Jag har betalat!!!
Det skulle ta ca två veckor, sen skulle jag få ett installeringsmejl!!!
Det har GÅTT TVÅ VECKOR NU!!!
VAR ÄR MEJLET???

JAG SAKNAR SKYYYDD!!!
WHAT TO DOOO???

Vill inte använda datorn då den är helt oskyddad!!!
För det är väl farligt... va???
Skitfarligt!!!
Så fort du sätter på datorn så - TJONG - är värsta pandemin stationerad på min dator... med grisinfluensan eller vad den nu heter... OCH DET VILL INTE JAG!!!

... eller är det så att man helt enkelt är skrämd från vettet när det gäller virusar... bara för att alla antivirusföretag ska få sälja sina program... ???

Om det nu är så... så erkänner jag att jag tillhör den skaran som är skrämd intill dödsdöden för datorvirusar!!!

... rossligt och rassligt skriker Lemmy ständigt i mina öron Killed by DEATH!!!


Etiketter: , , , , ,


eXTReMe Tracker
website counter