tisdag, april 28, 2009

Längtar... längtar... LÄNGTAR... efter Coraline!



Coraline är den där animerade 3D-filmen som jag precis fick nys om... och jag föll som en gammal redwoodfura!!! Ja, tack vare Coraline kastades jag ut i det eviga längtandet och trängtandet efter små cirkusmöss som med skrämmande precision utför sina excentriska konster! Men under tiden man väntar och trängtar på att filmen ska gå upp här hemma i gamla Svedala, så kan man gå in på den ursnygga hemsidan och exempelvis be cirkusmössen forma sitt namn... eller så kan man designa sin egen blomma, som den här som jag precis fick av Liza-Beta:

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous nättchen said...

HA! gissa vem som såg den i NEW YORK?????? med 3D-glasögon på??????
:)
(jag är fem år, märker jag...)

tisdag, april 28, 2009 1:56:00 em  
Blogger Maria said...

Nättchen: NÄE!!! Nu är Liza-Beta skitsur här framför mig!!! Hon och Anna (som var i NY samtidigt som dig) tänkte gå på den när de var där... men struntade i det!!! (hon är skitsur nu... SKITSUUUR!!!)

tisdag, april 28, 2009 3:17:00 em  
Anonymous nättchen said...

haha nänänänänä Liza-Beta!
den var iaf asbra, men läskig som fan.
(nu är jag först 5 år, sen wannabe 14 år, försöker slänga mig med fräcka uttryck som är nere med kidsen)

onsdag, april 29, 2009 11:31:00 fm  
Blogger Maria said...

Nättchen: Läskig säger du... då ska nog INTE Liza-Beta titta på den då... synd... för henne!!! Yo!

onsdag, april 29, 2009 11:57:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter