fredag, maj 08, 2009

Min morgonpromenad till jobbet i början av maj:









Etiketter:

10 Comments:

Anonymous nättchen said...

det var en spännande promenad. nu vill jag se en från borås också!

btw så är det jättejobbigt att kommentera numer, jag blir censurerad INNAN du får se mina kloka kommentarer!!!!!!

fredag, maj 08, 2009 1:10:00 em  
Blogger Maria said...

Nättchen: Sorry, men jag var tvungen för att slippa det här: http://dropsofdew.blogspot.com/2009/04/vill-aterigen-sla-ett-slag-for.html

Men nu kanske jag kan ta bort kommentarsgranskningen igen... hon har hållt sig borta...

fredag, maj 08, 2009 4:19:00 em  
Blogger Maria said...

Så!
Nu har jag öppnat upp igen... så nu kan både du och jag läääsa alla dina kloooka kommentarer igen!

fredag, maj 08, 2009 4:20:00 em  
Blogger Maria said...

Boråspromenad uteblir!

fredag, maj 08, 2009 4:20:00 em  
Blogger Maria said...

... allt jag har att säga om det!

fredag, maj 08, 2009 4:21:00 em  
Anonymous nättchen said...

alltså jag förstår ju VARFÖR, så jag är inte fundersam över det.
däremot undrade jag lite varför mina kommentarer inte ens kom till granskning. men det är en annan historia :)
slutet gott osv

lördag, maj 09, 2009 2:56:00 em  
Blogger Maria said...

Nättchen: ... ja du... datorer och world wide web... en enigma som gör lite som det behagar...

lördag, maj 09, 2009 7:29:00 em  
Anonymous nättchen said...

äsch, du har förstås bett miggoäll att granska _innan_ du granskar, och han är ju aldrig nöjd med det jag skriver.







men om jag skriver i UDK-kod då?







från en e-postbrevlåda på kanarieöarna? (eller farbror göransson som tytty trodde det hette, kanargörarna?)

lördag, maj 09, 2009 11:36:00 em  
Blogger Maria said...

Nättchen: Nja... det var inte Migoäll utan Kazzen som den här gången GÄRNA ville leka polis och därmed krävde att granska alla kommentarer! Enligt mig så borde Tytty ha skrivit Svenska Akademiens Ordlista... om du frågar MIG alltså!

söndag, maj 10, 2009 11:56:00 fm  
Anonymous nättchen said...

jag vet - tytty är ett språkgeni, visserligen obegriplig, men ett geni!
ingen kan glömma när han aaaaaj! hade en GAS i håret.
som naturligtvis visade sig vara en annan pedal i bilen, nämligen en broms :D

söndag, maj 10, 2009 3:34:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter