måndag, maj 04, 2009

Man har undrat...

... om jag blivit lam i fingrarna... på grund av denna bloggskugga!

Men så är icke fallet - jag råkade ut för en extremt stel och ömmande nacke/rygg/arm i fredagsmorse... kunde knappt röra mig och det gjorde något jävulskt ont, jag blev liggandes som i en osynlig gipsvagga... och sen kunde danskarna kunde sko sig!!! Hela nackspärreeländet KAN ha varit ett examensarbete på youknowwhohögskolan, men jag är tveksam till detta engagemang i just precis Moi!

Det var ingen vacker syn... och det var definitivt ingen rolig upplevelse heller... jag som skulle sy hela helgen... och städa... och ligga ute i min solstol i parken och läsa böcker - av detta INTET!!! (jo, en middag i trevligt sällskap kunde klämmas in... men endast på grund av mitt sega härjedals/hälsinge/medelpadiska/jämtländska sinne!)


Men jag kan inte säga annat är att det var oerhört smärtsamt... och evighetstråkigt... därför slutar jag prata om detta nu... ja, jag lägger detta bakom mig... och trots att jag lutar lite stelt åt höger så knallar jag ändock vidare ut i världen!

Etiketter:


eXTReMe Tracker
website counter