tisdag, juni 02, 2009

Min tystnad beror på...

... att jag tänker...

Etiketter:

6 Comments:

Anonymous malin said...

funderade just...

tisdag, juni 02, 2009 11:31:00 fm  
Blogger Maria said...

Malin: Mmmm du ser... du med!

tisdag, juni 02, 2009 12:13:00 em  
Anonymous Anonym said...

Vad tänker du på?
Kram syster

onsdag, juni 03, 2009 8:42:00 fm  
Blogger Maria said...

Käraste syster: Jag tänker på eu-valet och sedan funderar jag även på varför det finns människor har sådant behov av att hata andra människor som de inte känner genom att vara rasister... hur kommer det sig att en del människor utser sig till att vara så perfekta att de har rätt att ha fördommar om andra folkgrupper - det är endast ett bevis på att man själv inte har någon kunskap... jag skulle själv inte vilja bli dömd av andra på det sättet... så hur tänker de här människorna... vad är de rädda för... hur kommer det sig att de inte har kvar någon medmänsklighet i kroppen? Tappar man bort sin medmänsklighet och endast sitter och dömer andra är man illa ute...

Stora tankar alltså!

onsdag, juni 03, 2009 9:00:00 fm  
Blogger Maria said...

... och jag hopppas att jag aldrig slutar fundera och att jag alltid kommer att vara öppen!!!

onsdag, juni 03, 2009 9:01:00 fm  
Blogger Maria said...

Kram!

onsdag, juni 03, 2009 9:01:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter