tisdag, juli 28, 2009

Fick ett sms från min kusin Elajza idag:

"Nu kan vi bilda en intresseförening eller en grupp på facebook: "Kusiner som har sönder Stig Lindberg"... jag visste ju inte ens att det var en lindberg innan du berättade det... det var den ugnsfasta formen... ack om jag ännu fått sväva i okunskap. Men jag är i kärt sällskap... "

Eftersom både jag och Elajza älskar Sickan Carlssons underfabulösa sånginsatser, så knåpade jag ihop ett litet salongsstycke till oss som kraschar Stig Lindberg så ofta vi bara kommer åt'et... för att lätta upp stämningen en aning...

Salongsstycket ligger här nedanför... så... nu kan ni springa iväg och hämta ett litet glas portvin, springa tillbaka hit och skrolla ned här på sidan och... njut, mon amis... njuuut!

Kära cousin Elajza, det är bara att kasta och gå vidare... this one is especially for you!

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Varbergsbettan said...

Sååå trefvligt! Jag mår genast mycket bättre. Men jag vet ju också att kan icke skall samla på sig jordiska ägodelar utan samla sina skatter i himlen ...

onsdag, juli 29, 2009 1:13:00 em  
Blogger Maria said...

Darling... så rätt, så rätt!

fredag, juli 31, 2009 10:35:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter