torsdag, augusti 20, 2009

Hamnade på Humlan i Humlan igår...



... mest bara för att jag älskar det rundhylta insekten Humla... och bara för att jag fick frågan om jag ville hänga med!

... inmundigade västerbottenostpaj med creme fraiche, rödlök och ishavsrom... drack riesling till det... dricker riesling till allt nuförtiden... bara för att det är... gott!


... pratade... skrattade... gestikulerade... hade naturligtvis sönder ett glas...

... med massor av riesling kvar i...

... sååå besviken!

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Anders Jacobsson said...

hm...
alkoholmissbruk
o håller med
Jag älskar också humlor :)
Jag tror jag är en ibland fast jag inte riktigt vet om det.
Ha d fint

onsdag, augusti 26, 2009 5:25:00 em  
Blogger Maria said...

Anders: Om du älskar humlor så är du en fin individ... jag är övertygad om att du är en humla... ibland alltså, och när du som allra minst anar det... precis som Beppe Wolgers... han är en humla personifierad för mig... älskar Beppe ännu mer än jag älskar humlor... om man nu måste envisas med att hela tiden värdera det man älskar! Har tänkt skriva en hemlig bok om en stor och tjock humla, stor som en soffkudde ungefär - men det är som sagt hemligt!

Ha det så förljuvande!

onsdag, augusti 26, 2009 8:24:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter