måndag, augusti 10, 2009

Magin är bruten...

... jag är tillbaka på jobbet efter fem veckors luden semester... !

Hade jag glömt bort att mitt SL-kort gått ut... ?

Japp!

Hade jag glömt lösenordet till min dator... ?

Japp!

Fick jag skamset gå till IT-avdelningen och be om hjälp med att skapa ett nytt lösenord till min dator...?
Japp!

Hade jag glömt bort koden till kopiatorn... ?

Japp!

Hade jag glömt ta ut pengar till lunchen... ?
Japp!

Hade jag glömt namnet på min chef... ?
Japp!

Tänker jag gå hem tidigt idag... ?
Japp!


Etiketter:

7 Comments:

Anonymous Kusinen i Varberg i förskingringen said...

Heja på! Du kommer att klara det! Fin semesteravslutningshelg vad gäller väder fick du i alla fall.

Hälsar kusinen som tillbringat en fantastisk helg på liten ö utanför Furusund. Det ÄR fint på den östra sidan också. Faktiskt.

måndag, augusti 10, 2009 12:57:00 em  
Blogger Lotta said...

Låter som du verkligen har kopplat av :)
Thänx får igår, d va very najs!
(Jag har packat krabbskeden)

måndag, augusti 10, 2009 1:28:00 em  
Blogger stella sweden said...

Japp....relaxa du på tills någon säger nått...because your worth it!

:)

måndag, augusti 10, 2009 1:45:00 em  
Blogger Maria said...

Käraste Kusin i förskingringen: Hela semestern har varit fabulös! Allt väder mellan himmel och jord har jag haft... samt träffat de trefvligaste människor man kan tänka sig!!! Joooodå, det är fint på östkusten också... det är så rätt och riktigt!

Lotta: Jajjamensan, och vilken superextraspecial-sista dag jag fick tillsammans med dig!!! Jag har putsat min krabbgaffel!

Stella: Har bjussat mig själv på en excellent slapp semester... det har jag verkligen!!!

måndag, augusti 10, 2009 7:38:00 em  
Blogger Evalinn said...

Tydliga tecken på att du haft en bra semester! :-)

tisdag, augusti 11, 2009 7:27:00 fm  
Blogger Maria said...

Evalinn: Precis! Hjärnan har blivit en degig massa av allt slappande...

tisdag, augusti 11, 2009 10:54:00 fm  
Anonymous jag said...

test

onsdag, augusti 19, 2009 4:48:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter