lördag, augusti 01, 2009

Nu tar vi oss ett tyst ögonblick här på dewdropsredaktionen...

Den nya fågelkikaren måste testas!

Jag återkommer med rapporter... när jag minst anar det... men först måste jag åka båt... och sedan måste jag smyga bakom en skranglig älgunge... och ro i extrem motvind... och möta en grävling i natten på utedasset... skrika hysteriskt vin åsynen av en fästing... och spela sällskapsspel... och dricka portvin framför en magiskt vacker mångata... och allt i goda vänners lag... men se så, roa er själva ett tag nu... jag ska njuta av min sista semestervecka riktigt ordentligt samt tränga bort återgåtilljobbetångesten med hjälp av just portvin!

Var fan är mina badskor???

Etiketter:

2 Comments:

Blogger stella sweden said...

...der finnes en hunnd på minnen blogg!

lördag, augusti 01, 2009 8:38:00 em  
Blogger Maria said...

Stella: ... och jag har nu äntligen varit in och nosat på jycken...

söndag, augusti 09, 2009 7:45:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter