onsdag, oktober 21, 2009

Fondant au chocolat...

... fondant au chooocolat... fooondant au chooocooolaaat... jag skulle kunna döda en älgunge med mina bara händer om jag finge sitta på Ladurée i Paris och äta en fooooondaaant auuu choooocoooolaaaat just nu!


... älgunge... skitsöt... jag vet... och helt försvarslös... hemskt att döda den och med mina bara händer... dåååligt... jag vet... men fatta...


... en gudomlig Fondant au chocolat...


... på Ladurée...


... i Paris...


... åååhhhh... quel magic...

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Lilla Blå said...

Med risk för att vara beklagligt vulgär; de första två bilderna ser ut att hänga samman på ett självklart och kroppsligt sätt. Så tack och lov för fortsättningen... Jag hamnade direkt på rätt köl igen och förstod vad du menade.

Älgar ja. Men det är ju säsong att döda dem nu så ut i skogen med dig bara. Jag har inga invändningar.

onsdag, oktober 21, 2009 5:52:00 em  
Blogger Maria said...

Lilla Blå: Tur att jag lade till de andra bilderna då... meningen var ju direkt dekadens i headquarters au patisseries... men älgkött tillhör min diet... så länge djuret hoppat och lekt ute i skogen så finner jag det ok att äta upp det... Men min svåger får stå för musköten, så står jag för den mustiga o krulliga grytan!

onsdag, oktober 21, 2009 9:05:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter