måndag, november 23, 2009

Jag vill ha ett stormande hav i mitt hår!

Därför återvänder jag nu till kurorten Varberg, där jag har min förtjusande kusin, hon som likt mig älskar kupletter och champagne... och under tiden får någon annan får bo i min lägenhet ett tag för ty även mitt hemman måste få lite nya perspektiv, någon annan som knallar runt och sjunger andra små melodier som får huden att knottras och tapeten att knollras!

Adieu på ett litet tag mon amis... när jag återvänder gamla eken skall jag försöka vara lite mer eljest... så som jag var förr! Men under tiden kan väl ni berätta för mig vad ni håller på med... så jag vet när jag väl kikar in igen...

Etiketter:

6 Comments:

Anonymous nättchen said...

kom tillbaka till gamla eken som ny! jag väntar.

måndag, november 23, 2009 6:03:00 em  
Blogger Maria said...

Nättchen: Jag kommer... när månen står i ny... och decebermånad precis tar sin början...

torsdag, november 26, 2009 8:20:00 fm  
Anonymous nättchen said...

gör det! då har en ny era börjat i mitt liv också, det är jag säker på. plus att två snyggingar fyller år i den vackraste av månader, det kan vi fira med en stor saftigt jävla berlini! och en mustig och krullig toffla :D

torsdag, november 26, 2009 1:18:00 em  
Blogger Maria said...

Nättchen: Men fy faaan så jefvla trefvligt... för böfvelen!!!

torsdag, november 26, 2009 4:02:00 em  
Anonymous nättchen said...

PLUS! att vi firar 10 år tesammans, du å ja, i januari. deru!

(en borås-resa för att fira? nähä, inte det)

tisdag, december 01, 2009 2:19:00 em  
Blogger Maria said...

Nättchen: Tio år, tänk vad tiden går! Det måste absolut firas med ett besök på Tuttan Kamånutställningen med eftersläpp på Biblioteksmuseet - allt annat vore fullkomligen verboten!

tisdag, december 01, 2009 3:55:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter