torsdag, november 19, 2009

Vägskäl...



- Babydarlin'... hej...

- Motel-Bambi... heeej!!!

- Long time...

- Ja... looong time... var har du varit!!!

- Jag har hela tiden gått vid din sida ska du veta... men jag har inte velat lägga mig i... ibland måste man ströva fritt för att hitta rätt...

- Ja... ströva fritt för att hitta rätt... det har varit kringelikrokar sedan sist...

- Jag vet babydarlin'... jag vet... och du verkar nu stå inför ett vägskäl... visst?

- Ja... vägskäl... jag har stått här ett tag nu... men nu är jag färdig...

- Ja, babydarlin'... du är färdig nu... det vet jag... du är färdig och du vet vilken väg du skall ta...

- Ja... jag vet... vilken väg jag skall ta...

- Vilken väg blir det då babydarlin'... ?

- Det blir en helt ny väg...

- En ny och okänd väg... bra!?

- Ja, Motel-Bambi... en ny och okänd väg!

- Bra babydarlin'... det blir bäst så... det vet jag!

- Ja... det finns inget alternativ längre...

- Nej... du har så rätt... dags att gå vidare och söka nytt!

- Ja... ALLT annat än det gamla är ett alternativ... så är det...

- Hur känns det... ?

- Det känns bra... mycket bra...

- Det förstår jag... och jag är lättad för din skull...

- Men hur lång tid tar saker och ting Motel-Bambi... huuur lååång tid tar saker och ting... ?

- Babydarlin'... saker och ting tar den tid de behöver på sig för att puttra ihop sig till rätt konsistens... det kan man inte ändra på...

- Mmmmm... så är det...

- Japp babydarlin'... så är det!

Etiketter:


eXTReMe Tracker
website counter