måndag, november 30, 2009

Mulen Måndag...


... och det är dags att packa väskan och bege sig hemöver - från hallandskusten och hem till gamla eken igen... en vecka i sällskap av min alldeles ypperligt underbara kusin (jag älskar dig!) är över för denna gång...

Med mig hem tar jag massor av skratt lite huller om buller tillsammans med en liten uggla i keramik gjord av favoriten Mari Simmulson, thebebestick, nysilverljusstakar, en helt fantabulös julduk från 60-talet och teakskålar... bland annat... vidare tar jag med mig nya minnen i sällskap av kusinerna och deras barn... men mest av allt tar jag med mig mitt besök hos min gamla underbara faster... hon kommer nog inte ihåg att jag varit där, men jag kommer att bära med mig minnet i resten av mitt liv - puss i pannan på er alla och på återseende!

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Kusin i blåsten said...

schötämm åssi mong kosän! Kom snart åter, du lilla läckra pilgrimsmussla!

måndag, november 30, 2009 10:24:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter