torsdag, november 26, 2009

Någon slags Eriksgata... jo... det kan man nog kalla det!

Eftersom det är jag och INTE Torsten Ehrenmark som skrivit de böcker som det står Torsten Ehrenmark på, så har jag nu börjat köpa upp dessa litterära stordåd för att ändra namnen på hela kånkarånget! Här i Varberg finnes det mången trevlig butik vilkens absoluta uppgift i lifvet voro att försälja saker och ting i det antikare skicket! Jag har under loppet utav en dag köpt upp mig på två litterära Ehrenmark verk för endast EN KRONA per stycket!!! Jo jo, en krona... det är mycket pengar det... och nu sitter jag här med tippex och gnuggbokstäver... och snart är författarfadäsen endast ett minne blott... hmmmm... nu när jag tänker på det så kanske det hade varit enklare om jag bestämde mig för att skriva under pseudonymet Torsten Ehrenmark... eller kanske Hatte Furuhagen... men jag är av den starka åsikten att man bör ära den som äras bör!

Etiketter:


eXTReMe Tracker
website counter