tisdag, juni 20, 2006

Jag fick ett brev från Tommy Sleipstein!


















Howdy Maria, you crazy cat!

How's life hangin'round?
Mitt liv har tagit en ny vändning då det äntligen släppt för oss i och med The Sleipsteins nya platta - Skippers ahoj! - som vi släppte i april. Vi blir bokade som aldrig förr och vi har höjt vårat gage rejält! Vi har även sytt nya scenkostymer, som Leffes mamma har hjälpt oss med, och jag måste säga att de är ett lyft för oss alla! Skickar med ett foto så du kan skåda underverket. I sommar är vi ute nästan varenda helg och jag skickar gärna backstagepass till dig - säg till om du vill/kan komma! Nu rullar turnébussen in vid en korvmojj och jag ska beställa en svurre... men ha det så gott och kom gärna förbi på en spelning så lovar jag dig att du får önska vilken låt du vill och vi levererar!!!

Ps. Leffe, Dinkan och Sillen hälsar!

/Tommy

Etiketter:


eXTReMe Tracker
website counter