onsdag, oktober 25, 2006

Jag skäms med SAS!

SAS har skickat ett erbjudande till mig där de meddelar att jag kan få åka till Paris och julshoppa... biljetten är jättebillig!

Fy skäms SAS... att utnyttja mitt tillfälligt svaga sinne...

- "Ja tack! Jag bokar, när åker jag!?!"

Har kommit fram till varför jag är i sånt behov att sticka iväg... till vilket land, stad, byhåla, regnskog, alptopp som helst just nu... förstår äntligen varför jag är så rastlös... jag har faktiskt inte varit utomlands en enda gång i år... konstigt! Fast Teckomatorp är ju nästan som utomlands, men då var vi ute på projektresa - inte på semester (och gillar man filmen Den sista färden, så gillar man Teckomatorp!). Det blev väldigt mycket sverige och Stockholm istället! Känns skönt att komma på varför jag har ants in my pants! Så, nu kan jag lugna ner mig...
Igår fick jag mitt lönebesked och på det stod det att jag har nio (9!) dagars semester kvar att ta ut i år!!! Vad sjuttsingen gnäller jag för!? Skäms Maria, skäms!

eXTReMe Tracker
website counter