måndag, november 20, 2006

Julpynts-ynnest...

















... det lackar mot jul och jag har köpt mitt första julpynt för i år - en ren - men inte vilken ren som helst utan en mycket gullig sådan... jag kunde helt enkelt inte låta bli! Jag har egentligen som tradition att köpa julpynt utomlands, det blir resminnen som jag kan summera mina år med runt jul och nyår - jag blir alltid så löjligt sentimental kring juletiden - och då kan jag ju sitta där och sucka, sukta och suga på knäcken! Har tagit ut min resterande semester mellan jul och trettonhelgen, då kan jag var hur sentimental som helst i 3 veckors tid - hallelujah!!! Oftast är julpyntet mycket roligare i andra länder. Ska bli spännande att se vad Belgien har för julpynt att locka mig med... för jag kommer att komma hem med något säsongsbetonat - garanterat!

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Lotta said...

Passa dej bara så du inte placerar din ren i en rondell.... det är inte att rekomendera... har jag hört... den kan lätt bli kidnappad...

tisdag, november 21, 2006 1:03:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter