torsdag, januari 04, 2007

Fullmånehelvetet!

Även jag kan tappa tålamodet... startsträckan för att mitt tålamod ska tryta är lång... om det inte gäller stoopid people - då kan det gå desto fortare, men när jag väl står där med kolsvarta ögon så är det kört... fatta - kört!

Fullmånen må vara vacker och ljuvlig, poetisk, hypnotisk och mystisk - men efter att endast ha fått sova sammanlagt kanske 3 timmar i natt så skiter jag faktiskt i det... jag tänker aldrig mer stå och förundras över den runda vitglödande månen... aldrig mer skriva ner vackra tankar om skiten... jag orkar inte, jag är trött som satan-i-gatan nu ... och en gång i månaden så är det samma jävla visa! Nej, detta var sista gången jag besjunger den luminiscerande himlakroppen!

Nytt år - ny attityd!
- Fuck you Moon!

Etiketter:


eXTReMe Tracker
website counter