torsdag, januari 04, 2007

Skriiiiiiiiikande skratt i telefonen...

Satt och pratade med en vän i telefonen... när posten dimper ner i dennes postlåda...

- Oj, jag har fått ett stort brev från Nordiska Museet! Oh shit, det är en cd... det är intervjun de gjort med mig... oh my god... oh my god... oh my god!! Shit shit shit, jag vågar inte lyssna! Hiiiiiiiiiiiii hi hi hi iiiiiiiiiiiiih haaaaaa ha hahaha haaaaa... du jag måste lägga på... jag måste lyssna... jag ringer dig om ett tag...

Någon minut gick och telefonen ringde...

- Du... lyssna på det här... Fy fan va bra va!!?

Jag lyssnar när min vän pratar om dubbel tillhörighet och det låter smart, stabilt och samlat, good energy baby – bra, mycket bra. Jag är mycket stolt över dig! Du är min mest utställda vän just nu tror jag... på två museum inom ett år - så ung... och redan utställd på museum!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Lite sjukt är det... helt klart

fredag, januari 05, 2007 6:35:00 fm  
Blogger Maria said...

Jag anar att du försöker ställas ut på varje museum jag jobbat på... bara för att stärka min post-ångest jag känner för mina fd arbetsplatser!

fredag, januari 05, 2007 7:35:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter