lördag, januari 06, 2007

Tack för igår...






















.. och tack för att jag mår så illa idag! En frukost med bloody-mary, lite hokus-pokus och bakfylleshopping gav mig hoppet om livet tillbaka... Du hade helt rätt Micke - det var en fin känsla att shoppa med luddigt fokus... Men sorry pal... jag har faktiskt bevis här som visar att du somnade före mig! Ulrica... jag ser fram emot när graviditeten är over-and-done - det är ändå du som är det värsta partyproffset av oss... du partajjar bäst av alla jag känner... Micke och jag bara ligger på golvet och snackar strunt! Men struntsnacket resulterade i att Second Avenue såg dagens ljus... det ska bli spännande! Så ser jag fram emot den sena timmens inplanerade fiskeäventyr... måste bara leta reda på mitt kastspö och min fiskeväska först... minns att jag köpte lite nya drag för några år sedan... hmmm... var hamnade attiraljerna efter det... undrar om inte min far kan svara på den frågan!?

Tack för en underbar middag, goda drinkar och fantastiska presenter samt inte minst - chokladbiten på kudden! Ni är de underbaraste vänner man kan ha - puss på er... I love you, I love you!

Etiketter: ,

1 Comments:

Blogger Ulrica said...

Tack själv Maria för en underbart trevlig och rolig kväll! Det måste vi göra om. Vänta bara tills jag är åter med full kraft ... I love you too!

lördag, januari 06, 2007 11:36:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter