torsdag, januari 04, 2007

Men vad i alla rödhårigas namn...!

- ... hörru redhead, idag har du inte gjort något vettigt alls... bara lekt... lekt och lekt!

- ... åh jo! jag släpade mig upp tidigt i morse för att tvätta... vaknade ca 5 gånger med mobilen, varm och svettig i handen, som ringde och alarmerade om att tvättiden börjat för länge, länge sedan... var rätt seg och borta efter den urusla nattsömnen så jag var lagom yrslig och ruffsig när jag till slut faktiskt hällde mig själv över sängkanten och ner på golvet där jag blev sittande/liggande några minuter innan jag orienterat mig i tillvaron... och det var rätt synd om mig där nere på det kalla golvet... vidare har jag pratat med massor av människor i telefon... konsulterat, skrattat och lyssnat på enorma mängder musik och ätit... och så har jag suttit framför datorn och skrivit så flitigt... så det så... lekt och lekt... jag har faktiskt inte ens spelat spel... pyttsan!

Etiketter: ,


eXTReMe Tracker
website counter