fredag, februari 16, 2007

Ett storverk är på väg att skapas!


Äntligen, nu kommer den - filmen om förra århundradets Popunder Milli Vanilli!
Nej... jag ljuger inte, de håller på att spela in den nu... det sades mig på kulturnyheterna... Åh, det kommer att bli en underbar filmupplevelse med massor av sköna mooves and grooves, rastaflätor, cykelbyxor och rejält på fötterna! Missa INTE hela koreografin här i videon, det kommer rörelser du inte trodde var lämpliga i en tuff musikvideo!


Ja, det finns en rättvisa här i världen... den visar upp sig så sällan bara...

2 Comments:

Blogger Shadow said...

Vilken nostalgi...dessa härliga pojkar som utgav sig för att vara från någon söderhavsö, när de i själva verket var från Tyskland.
Att de inte heller var de själva som sjöng, var ju ett annat problem, men jag säger som Milli Vanilli; “Blame it on the rain”.

fredag, februari 16, 2007 10:01:00 fm  
Blogger Maria said...

Ja, tyskarna är (som någon i min närhet alltid påstår) duktiga på att härma andra... men har kanske inte så mycket att komma med själva...!? Förutom sauerkraut! Jag åt en mycket mycket god sauerkrautsoppa för ca 20 år sedan - det är sant... den var verkligen gooood... eller så var det vinet och sällskapet som gjorde soppan...!?

Så kontentan av detta: Bjud mig på en surkålssoppa med milli vanilli som smäktande bakgrundsmusik och kvällen är topp!

fredag, februari 16, 2007 10:49:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter