måndag, februari 26, 2007

He took her to a movie...



Trodde att jag var på väg ner i Doo-Wopträsket... och så slidade jag ännu längre ner i electroträsket... mer beats... mer blippande... mer suuug... sån tur då att konsertsäsongen öppnar starkt och mina behov tillmötesgås!

Micke!
Ladytron kommer till stan den
9 april (ska jag boka plåtar åt oss?)
The Blow
kommer den
14 april (äntligen! det blev en sanndröm om än på fel klubb)
Såg att Gossip också är i England på turné - tänk om någon kunde
boka in dem här hemma också! ... nu ska vi bara få hit Los Straitjackets också!

Etiketter:

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej,

Jorå boka Ladytron och jag skall fundera på Blow! Andra heta datum: Någon gång helgen vecka 10 spelar Client på feministfestival på Universitetet. Kristine Hearch (säkert felstavat) den 2a April kanske vore nått. !!! den 19e april på Debaser. Sedan ringde en klocka för "Long Blondes" är det bra?

måndag, februari 26, 2007 10:10:00 fm  
Blogger Maria said...

Holy caloni - det blir tajta konsert brallor i vår! Client vore ju jättekul att se, har du sett dem förut...? Jag bokar Ladytron idag och väntar med The Blow, de säljer säkert inte lika mycket som Ladytron! Ska kolla upp Long Blondes och återkommer om dem!

måndag, februari 26, 2007 10:23:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Holy Caneloni,

Har inte sett Client så det känns viktigt. Har börjat pusha för Los Straightjacket också. Fin video du hittat.

måndag, februari 26, 2007 10:43:00 fm  
Blogger Maria said...

Eller hur! Med The World Famous Pontani Sisters i fin Work-out twist!

måndag, februari 26, 2007 10:59:00 fm  
Blogger Maria said...

Ladytronbiljetter fixade! 200 kr styck - billigt!!!

måndag, februari 26, 2007 12:18:00 em  
Anonymous Anonym said...

Bra fixat. Jag är lite sugen att se den nya utställningen på Bonniers. Kanske kunde ses där så kan du få pengar samtidigt.

måndag, februari 26, 2007 12:42:00 em  
Blogger Maria said...

Vad är det för någon utställning nu? En fika och en utställning... kanske lite kikande på seconhand skivbörsar efter jobbet någon dag - I'm up for it!

måndag, februari 26, 2007 12:54:00 em  
Blogger Maria said...

Jag har också terroriserat Luger angående Los Straitjackets idag!!!

måndag, februari 26, 2007 6:28:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter